NASZE ULUBIONE ŚNIADANIOWE PLACUSZKI

Składniki na 2 średnie porcje:

  • 2 jajka
  • 1 średni banan
  • 1 łyżka skrobi ziemniaczanej lub z tapioki ewentualnie białej mąki ryżowej

Wykonanie:

Jajka wbijamy do wysokiego naczynia, dodajemy pokrojonego na kawałki banana, mąkę i wszystko niezbyt dokładnie blendujemy. Smażymy na niewielkiej ilości oleju rzepakowego, oliwy, masła klarowanego lub kokosowego. Nakładamy ciasto łyżką, 1 łyżka to 1 placuszek.

Uwaga: placuszki szybko brązowieją więc trzeba być uważnym żeby się nie przypaliły. Świetnie smakują z jogurtem, musem owocowym, świeżymi owocami. Można je też posypać płatkami migdałowymi.

Na zdjęciu wersja na bogato, z jogurtem kokosowym, surowym kakao, masłem orzechowym, musem z gruszek i borówkami.

U nas na śniadanie niemal w każdą sobotę ponieważ dzieci za nimi przepadają.

W wersji dla sportowców, zamiast mąki można dodać miarkę białka (u mnie roślinne z Siły Roślin).

2 thoughts on “NASZE ULUBIONE ŚNIADANIOWE PLACUSZKI”

  1. Pingback: WEGE POZNAŃ CZ. 1 - MashaMaBLOG

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.